نگهدارنده فیوز رعد

۴ بازديد

نگهدارنده فیوز RFH 103 LD

 

RAAD fuse holder, 3 pole, utilization category AC-22B, rated current 32A and rated voltage 690V, with indicator

شرکت فنی و مهندسی ذرخش نیرو بعنوان شرکتی پویا در زمینه ارائه راهکار های فنی و مهندسی، تامین و توزیع تجهیزات برقی و برق صنعتی، روشنایی و مخابرات در سطح کشور آمادگی خود را جهت همکاری در پروژه های جاری و آتی آن مجموعه محترم اعلام می دارد.

شایان ذکر است، واحد خدمات مهندسی و خدمات پس از فروش این شرکت، با دارا بودن توان تخصصی و فنی بالا آماده ارائه خدمات مشاوره، نصب و راه اندازی و تعمیرات در زمینه برق، مخابرات و ابزار دقیق به واحد های صنعتی و شرکت ها می باشد. 

کلید اتوماتیک

۴ بازديد

کاربرد کلید اتوماتیک

جهت محافظت از سیستم های روشنایی، صنعتی و سایر تاسیسات در برابر خطا های شبکه مانند اضافه بار و اتصال کوتاه از انواع کلید یا انواع فیوز استفاده می شود. اما با توجه به ناتوان بودن فیوز ها در قطع کاملا همزمان سه فاز و خطای زیاد فیوز ها در محافظت از شبکه در اکثر مواقع نمی توان از این وسیله جهت حفاظت مطمئن استفاده کرد. همچنین، در بعضی از شبکه های توزیع می بایست به محض برگشت جریان یا ولتاژ یا کاهش بیش از حد ولتاژ، مدار بطور اتوماتیک قطع و پیغام های لازم ارسال شود. در بعضی موارد نیز ورود خودکار یا دستی دیزل ژنراتور یا ترانسفورماتور در شبکه توزیع جهت تداوم کار شبکه یا انجام تعمیرات دوره ای شبکه اجتناب ناپذیر می باشد؛ که فقط در این موارد می توان از کلید اتوماتیک استفاده نمود.

ساتراپ انرژی پایا

۳ بازديد

NOARK Electric تولید کننده جهانی قطعات الکتریکی فشار ضعیف برای صنایع تولیدی ویژه است. ما تلاش می کنیم محصولات باکیفیت و باگارانتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

NOARK Electric در زمینه تولید و توزیع دستگاهها و اجزای الکتریکی فعالیت دارد. این شرکت بخشی از گروهی است که بیش اولا اولا اولا اولا از 25 هزار کارمند دارد. NOARK Electric میلیون ها یورو برای تولید محصولات داخلی سرمایه گذاری کرده و با جدیدترین فناوری ها کار می کند. هدف ما ایجاد برند جهانی است. مراکز منطقه ای در شانگهای، پراگ و لس آنجلس فعالیتها را در قاره های منفرد و با توجه به نیازهای بازارها و کشورها اداره می کنند.

این مجموعه تلاش می کند با عرضه مستقیم نوآرک، خلا موجود در بازار ایران را پوشش می دهد. در این مسیر، تمام تلاش خود را برای تهیه و توزیع انواع محصولات تجهیزات برقی صنعتی نوآرک را انجام می دهد.

نوارک

۴ بازديد

NOARK Electric تولید کننده جهانی قطعات الکتریکی فشار ضعیف برای صنایع تولیدی ویژه است. ما تلاش می کنیم محصولات باکیفیت و باگارانتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

NOARK Electric در زمینه تولید و توزیع دستگاهها و اجزای الکتریکی فعالیت دارد. این شرکت بخشی از گروهی است که بیش از 25 هزار کارمند دارد. NOARK Electric میلیون ها یورو برای تولید محصولات داخلی سرمایه گذاری کرده و با جدیدترین فناوری ها کار می کند. هدف ما ایجاد برند جهانی است. مراکز منطقه ای در شانگهای، پراگ و لس آنجلس فعالیتها را در قاره های منفرد و با  توجه به نیازهای بازارها و کشورها اداره می کنند.

این مجموعه تلاش می کند با عرضه مستقیم نوآرک، خلا موجود در بازار ایران را پوشش می دهد. در این مسیر، تمام تلاش خود را برای تهیه و توزیع انواع محصولات تجهیزات برقی صنعتی نوآرک را انجام می دهد.